Kar 88 odstotkov gostov, ki obiščejo Slovenijo, kot primarni motiv izpostavlja naravo in aktivnosti v njej.
"Triglav umikamo iz oglaševanja. Hočemo, da ljudje vzpon na Triglav začnejo sprejemati kot zahtevnega, zato ga priporočamo v spremstvu vodnika. Kar se tiče Triglava, jasno sporočamo, da vzpon nanj ni nekaj, kar narediš mimogrede. Zato smo ga celo umaknili z naslovnice vodnika Lonely Planet in ga v novejših izdajah ni več tam. Včasih je bilo to omenjeno kot prvo doživetje. Samega obiska na Triglav ne spodbujamo. Najlažje je pritisk na Triglav zmanjšati z alternativnimi produkti, ki so ravno tako dobri, kar se tiče razgleda, doživljanja narave," je v osrednjem intervjuju povedal Matej Kandare, direktor Slovenia Outdoor, gospodarsko-interesnega združenja (GIZ), ki v Sloveniji povezuje celotni segment aktivnosti na prostem.Po nekaterih podatkih kar 88 odstotkov gostov, ki obiščejo Slovenijo, kot primarni motiv izpostavlja naravo in aktivnosti v njej.
V avgustovskem Lipovem listu predstavljamo številne pohodniške in tematske poti, ki jih bo komisija za Naj pot tudi letos ocenjevala v okviru prenovljenega izbora Moja dežela 2024. Kraje že ocenjujemo, tudi na podlagi turistične ponudbe, zato vam vsak konec tedna postrežemo z namigom za enodnevni izlet, ki jih pripravljamo v sodelovanju z lokalno skupnostjo. Ogledate si jih lahko na spletni strani Turistične zveze Slovenije.
V Sloveniji izstopamo po dveh zelo pomembnih vrednotah: 5 *naravi in 5 * ljudeh, nenehno poudarja predsednik Turistične zveze Slovenije Dominik S. Černjak. Naša vizija je, da Slovenija postane zdravilna destinacija. V letošnjem natečaju Moja dežela 2024 zato v ospredje poleg pristne gostoljubnosti postavljamo tudi zdravilna doživetja.