Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov >>

Več znanja za več turizma

Osnovni namen projekta Več znanja za več turizma, namenjenega srednjim šolam, je nadaljevanje oziroma kakovostna nadgradnja projekta osnovnih šol Turizmu pomaga lastna glava. Projekt predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v srednji šoli z delom v neformalnih oblikah (izbirne vsebine v učnem programu, ki dopuščajo delo na različnih interesnih področjih), kar lahko pomembno prispeva k turističnemu razvoju kraja in lokalne skupnosti. Dijaki in dijakinje izdelajo, na temo razvoja turizma, raziskovalne naloge, katere predstavijo na turistični tržnici.

Najava 15. mednarodnega festivala Več znanja za več turizma

Dodano: 23.06.2017

V šolskem letu 2017/2018 bomo organizirali 15. mednarodni festival Več znanja za več turizma na temo KULTURA IN TURIZEM

Kulturni turizem je zvrst turizma, pri kateri je osnovni motiv potovanja zavestno in aktivno spoznavanje ter doživljanje kulture obiskanih krajev ali/in pridobivanje znanja. 

Priloge:

Mednarodna turistična tržnica 14. festivala Več znanja za več turizma

Dodano: 14.02.2017

Festival mladosti, ustvarjalnosti in energije je potekal 1. februarja 2017 na sejmu NATOUR Alpe-Adria na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Pa je spet za nami: mednarodni festival TZS Več znanja za več turizma, ki je tudi znova potrdil svoje ime. Okoli tristo dijakov in sedemdeset profesorjev z 39 šol ter veliko drugih sodelujočih je tudi letos ustvarilo izjemno zanimive turistične proizvode po vsej Sloveniji na temo Potujem, torej sem. Mladi so ustvarjali za mlade, Več znanja za več turizma pa se je znova izkazal za festival mladosti, njene ustvarjalnosti in prekipevajoče energije.

Za sodelovanje na festivalu, ki so se ga udeležili tudi predstavniki iz Italije, BiH, Srbije in Črne gore, so morale šole oziroma dijaki pripraviti projektno nalogo z načrtom za pripravo in izvedbo sejemske predstavitve turistične prireditve, pohoda, spominka, vodnika ... Še zlasti dobrodošli so tisti, ki nenehno iščejo kaj novega, drugačnega; nekaj, česar še nismo videli in doživeli, je pa tako zanimivo, da bi turista zagotovo pritegnilo. In takšnih turističnih zamisli je bilo letos na sejmu Natour Alpe-Adria kar veliko, prav tako predlogov, povezanih s tehnologijo, ki je mladim blizu (na primer: zagotoviti vse kombinacije informacij o potovanju z vlakom okoli Alp na enem mestu, le naložiti jih je treba na pametni telefon). Mladi so posneli tudi oglasne spote, ki so predstavljeni na Facebooku TZS. Za to so potrebna znanja o fotografiji, tehnologiji, občutek za scenarij in igro ... Dober oglas je zahtevno delo in mladi ustvarjalci so mu bili povečini kos.

Sejemske predstavitve turističnih proizvodov so bile zanimive in privlačne, mladi so si nadeli ustrezne kostume in bili odlični gostitelji; zadovoljni obiskovalci njihovih stojnic so bili zadosten dokaz, da so bili mladi pri predstavitvah več kot uspešni.

TZS je ob koncu predstavitve podelila osem zlatih in 31 srebrnih priznanj ter posebna priznanja. Prvo mesto je osvojila Ekonomska šola Murska Sobota za nalogo Malo gor, malo dol, drugo mesto je pripadlo Šolskemu centru Slovenj Gradec, Srednji šoli Slovenj Gradec in Muta za nalogo Grta pa dovta po Koroški, tretje mesto pa je osvojila Srednja šola za gostinstvo in turizem Novo mesto za nalogo Z mladimi vodniki med znane Novomeščane. Posebno priznanje za naj spot je po spletnem glasovanju prejela Srednja stručna škola dr. Radivoj Uvalić iz Srbije (Gde Dunav ljubi nebo).

Po podelitvi priznanj smo si na koncu lahko dejali le: »Na svidenje prihodnje leto!«

 

Vtisi Ugostiteljsko turističke škole iz Vrnjačke Banje v Srbiji, zlato priznanje za nalogo Leto u ritmu muzike

»Za učence Ugostiteljsko turističke škole iz Vrnjačke Banje sta bila pot v Ljubljano in nastop na sejmu dragocena izkušnja. Domov so se vrnili z lepimi spomini, tudi Slovenija jih je navdušila. Dobili so priložnost za druženje in izmenjavo izkušenj s svojimi vrstniki iz drugih držav; v praksi so lahko preverili teoretična znanja, ki jih pridobivajo v šoli; imeli so možnost vpogleda v delo v turističnem gospodarstvu, v to, kako bi bilo, če bi resnično morali predstaviti in prodajati svojo ponudbo. In še dokaz, kako navdušeni so naši dijaki nad Slovenijo, ko jo obiščejo: v treh letih, odkar se udeležujemo festivala, si jih je že kar nekaj zaželelo študirati v Sloveniji in dva sta to tudi storila; oba študirata v Mariboru,« je povedala mentorica Marija Karavesović.

Priloge:

Galerije:

Spletno glasovanje za naj spot

Dodano: 25.01.2017

V okviru 14. mednarodne turistične tržnice Več znanja za več turizma na temo Potujem, torej semv v času od 25.1.2017 do 1.2.2017 poteka spletno glasovanje za naj promocijski spot. Vabljeni, da oddate svoj glas.

Na temo Potujem, torej sem bodo sodelovali:

Dodano: 24.01.2017

14. mednarodna turistična tržnica Več znanja za več turizma

Dodano: 23.01.2017

Turistična zveza Slovenije v sredo, 1. februarja 2017 vabi na sejem NATOUR Alpe - Adria 2016 v halo C na ogled srednješolskega festivala Več znanja za več turizma na temo Potujem, torej sem. Na njej se bo s programi vodenja po svojih krajih predstavilo 42 srednjih šol iz vse Slovenije in tujine.

Spote mladih pa si lahko od 25. januarja dalje ogledate na facebook strani TZS in všečkate za naj spot.