Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov >>

Več znanja za več turizma

Osnovni namen projekta Več znanja za več turizma, namenjenega srednjim šolam, je nadaljevanje oziroma kakovostna nadgradnja projekta osnovnih šol Turizmu pomaga lastna glava. Projekt predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v srednji šoli z delom v neformalnih oblikah (izbirne vsebine v učnem programu, ki dopuščajo delo na različnih interesnih področjih), kar lahko pomembno prispeva k turističnemu razvoju kraja in lokalne skupnosti. Dijaki in dijakinje izdelajo, na temo razvoja turizma, raziskovalne naloge, katere predstavijo na turistični tržnici.

Razpis 18. festival Več znanja za več turizma

Dodano: 01.09.2020

V šolskem letu 2020/2021 v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje razpisujemo 18. mednarodni festival Več znanja za več turizma na temo MOJ KRAJ MOJ CHEF. Z letošnjo temo želimo udeležence festivala spodbuditi, da se osredotočijo bodisi na tipično jed, pijačo ali pa zeliščarsko tradicijo določenega kraja, jo morebiti posodobijo ali kako drugače prilagodijo svojim željam in potrebam ter jo ponudijo kot tradicionalni lokalni obrok, lahko tudi kot kulinarični ali gastronomski spominek svojega kraja. 

Sodelovanje na festivalu vključuje pisno predstavitev turističnega proizvoda, izdelavo promocijskega spota in predstavitev na sejmu Alpe-Adria.

Rok za prijavo na festival je 30. september 2020.

Več v priloženem dokumentu.

Priloge:

17. mednarodni festival Več znanja za več turizma

Dodano: 04.02.2020

Festival Več znanja za več turizma, ki ga TZS pripravlja skupaj z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje, je tudi letos konec januarja navdušil z barvito turistično tržnico dijakov slovenskih in tujih šol na Gospodarskem razstavišču v sklopu mednarodnega turističnega sejma Alpe - Adria.
V dvorani Povodni mož se je ves dan predstavljalo približno 300 dijakov devetindvajsetih srednjih šol in treh višjih šol iz Slovenije, Hrvaške, Srbije in Bosne in Hercegovine. Tržnica je bila tudi tekmovalne narave, saj je dijake pri njihovem delu opazovala ocenjevalna komisija, ki so jo sestavljali prostovoljci TZS. Komisija je že pred tem ocenila tudi njihove turistične naloge in promocijske spote.
Dijaki so se v sklopu letošnje teme Festival naj bo predstavili kot pravi profesionalci, na njihovih pisanih stojnicah pa so obiskovalci imeli kaj za videti in okusiti mnoge dobrote, dijaki pa so v svojih predstavitvah suvereno nastopali in tako navdušili številne obiskovalce, ki so se pomudili pri njih. 
TZS je na festivalu podelila štiri zlata, 22 srebrnih in šest bronastih priznanj ter posebna priznanja za najboljše v skupnem seštevku (naloga, spot in predstavitev na tržnici). Prvo mesto je osvojila Ekonomska šola Murska Sobota z nalogo »Kuku festival – pokukaj v Prekmurje«, drugo mesto je pripadlo Srednji šoli za gostinstvo in turizem Maribor z nalogo »Cuferkest«, tretje mesto pa Šolski center Velenje, Višja strokovna šola z nalogo »Festival buč in cvetja Bučnꞌcvet«. Dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Maribor so prejeli še posebno zlato priznanje za najboljši promocijski spot, študentje Višje strokovne šole za kozmetiko in velnes Ljubljana pa posebno zlato priznanje za svojo nalogo »Festival Kvakljana«, dijaki Ekonomske šole Murska Sobota pa posebno zlato priznanje za najboljšo predstavitev na stojnici.  
V tednu pred turistično tržnico je potekalo spletno glasovanje za naj promocijski spot. Največ glasov 1197 je zbrala Srednja stručna škola dr. Radivoj Uvalić Bačka Palanka iz Srbije za spot »Festival malih pustolova«. 
Ideje za festivale, ki so jih pod okriljem festivala Več znanja za več turizma, pripravile najboljše štiri ekipe lahko takoj postanejo novi turistični produkti. To pomeni, da jih lahko gospodarstvo takoj povabi k sodelovanju in z mladostno energijo verjamemo, da bi lahko postali uspešni mali Festivali. 
 
Na tej povezavi si lahko ogledate fotografije, ki jih je posnel avtor Erich Hüll.
 
 
 

Priloge:

Galerije:

17. mednarodna turistična tržnica Več znanja za več turizma

Dodano: 21.01.2020

Dijaki bodo svoje zamisli za turistične proizvode predstavili javnosti, sovrstnikom in obiskovalcem sejma Alpe-Adria. Turistična tržnica 17. mednarodnega festivala Več znanja za več turizma na temo FESTIVAL NAJ BO bo potekala v sredo, 29. januarja 2020 na sejmu Alpe-Adria med 10. in 19. uro. Vabljeni, da si ogledate njihove ideje s festivalskega področja in doživite Slovenijo skozi oči mladih soustvarjalcev turizma. 
 
Vabljeni pa tudi, da sledite naši Facebook strani, kjer od 22. do 29. januarja  poteka spletno glasovanje za najboljši promocijski video, ki so ga posneli dijaki.