Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov >>

Več znanja za več turizma

Osnovni namen projekta Več znanja za več turizma, namenjenega srednjim šolam, je nadaljevanje oziroma kakovostna nadgradnja projekta osnovnih šol Turizmu pomaga lastna glava. Projekt predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v srednji šoli z delom v neformalnih oblikah (izbirne vsebine v učnem programu, ki dopuščajo delo na različnih interesnih področjih), kar lahko pomembno prispeva k turističnemu razvoju kraja in lokalne skupnosti. Dijaki in dijakinje izdelajo, na temo razvoja turizma, raziskovalne naloge, katere predstavijo na turistični tržnici.

Razpis 14. mednarodni festival Več znanja za več turizma

Dodano: 09.09.2016

V šolskem letu 2016/2017 v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje razpisujemo 14. mednarodni festival Več znanja za več turizma na temo POTUJEM, TOREJ SEM.

Mlade vabimo, da se v sklopu teme postavijo v vlogo turističnega vodnika in oblikujejo turistični program vodenja in predstavijo poti ogleda kraja in širše okolice za mladega turista iz Slovenije in tujine. Tudi sami naj se preizkusijo v vodenju, poznavanju znamenitosti, orientiranosti v prostoru ter podajanju informacij. 

Sodelovanje na festivalu vključuje pisno predstavitev turističnega proizvoda, izdelavo promocijskega spota in predstavitev na sejmu NATORU Alpe-Adria.

Rok za prijavo na festival je 14. oktober 2016.

Več v priloženem dokumentu.

Priloge:

Mednarodna turistična tržnica 13. festivala Več znanja za več turizma

Dodano: 28.01.2016

Na sejmu NATOUR Alpe – Adria je v sredo, 27. januarja, na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekala mednarodna tržnica festivala Več znanja za več turizma. Na osrednjem prostoru je ob otvoritvi tržnice več kot tristo dijakov in mentorjev iz Slovenije in tujine pozdravil predsednik Turistične zveze Slovenije Peter Misja in poudaril, kako izvrstne so zamisli in predstavitve dijakov za obogatitev slovenske in tuje turistične ponudbe.

Turistična zveza Slovenije,  Zavod RS za šolstvo in Center RS za poklicno izobraževanje so v tem šolskem letu razpisali že 13. mednarodni festival Več znanja za več turizma. Tema letošnjega festivala je ZELENI TURIZEM. Slovenija ima zanj enkratne naravne danosti. Zgodba o zelenem je vpeta tudi v znamko I feel Slovenia. K zelenim zgodbam so pristopili tudi mladi in v skupinah sestavili program, ki prikazuje njihov kraj kot destinacijo, zanimivo za obisk – tako za njihove vrstnike kot za tuje turiste, ki iščejo v Sloveniji nekaj, česar mu številni programi ne morejo ponuditi. Naloge so mladi ustvarjali štiri mesece. Zanje so raziskovali, ustvarjali, izdelovali, oblikovali, sodelovali in še kaj, ob tem pa spoznavali nove procese in poti do želenih poklicev. Veliko nalog je zelo dobro premišljenih in omogoča takojšnjo vključitev zamisli v krajevno turistično ponudbo. Srednješolci 38 ekip iz Slovenije in 5 ekip iz tujine (Srbije, BIH in Hrvaške) so pripravili raziskovalne naloge in jih s turističnimi proizvodi in kratkim promocijskim filmom, ki je na ogled tudi na socialnem omrežju Facebook, predstavili na stojnicah turistične tržnice. Obiskovalci tržnice so tako spoznali novo ponudbo za sprostitev v naravi, naravno in kulturno dediščino ter okušali lokalne dobrote. 

Trinajsti festival je za nami in rečemo lahko le: VAU! Bravo mladi za izvirne ideje, za vabljive predstavitve, za vašo samozavest in samostojnost, za nič zavisti in neizmerne razsežnosti pozitivne energije. Ta je včeraj prekipevala v dvorani C in osrečevala številne obiskovalce. Kdor je bil tam, ve, da se za našo prihodnost ni bati! HVALA VAM, mladi ustvarjalci!

 

Turistična zveza Slovenije je ob koncu predstavitve podelila 34 srebrnih in osem zlatih priznanj ter posebna priznanja. Zlata so prejeli: Gimnazija in srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik za nalogo Stop smogu, z naravo v slogu!, Srednja šola Josipa Jurčiča za nalogo Festival v deželi gob, Srednja šola Slovenska Bistrica za nalogi Zeleni wellness na Žabljeku in Mi smo za zeleno!, Srednja ekonomsko poslovna šola Koper za nalogo Štiri štajoni zꞌjelene Istre, Šolski center Srečka Kosovela Sežana, gimnazija in ekonomska šola za nalogo Zeleni celo leto, Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma, srednja šola za gostinstvo in turizem za nalogo Popotovanje po zeleni Krki v objem narave ter Ekonomska šola Murska Sobota za nalogo Načik kak ovačik – Pustolovščina v prekmurski vasi. Priznan je za naj nalogo je prejela Srednja šola Slovenska Bistrica (Mi smo za zeleno!), za naj spot Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma, srednja šola za gostinstvo in turizem, za naj stojnico Gimnazija in srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik, za naj spot po spletnem glasovanju pa Ugostiteljsko – turistička škola sa domom učenika iz Srbije (U carstvu šumske vile).

Priloge:

Galerije:

13. mednarodna turistična tržnica Več znanja za več turizma

Dodano: 20.01.2016

Turistična zveza Slovenije v sredo, 27. januarja 2016 vabi na sejem NATOUR Alpe - Adria 2016 v halo C na ogled srednješolskega festivala Več znanja za več turizma. Na njem bo zelene zgodbe iz domačih okolij predstavilo 42 srednjih šol iz Slovenije in tujine.

Spote mladih pa si lahko že sedaj ogledate na facebook strani TZS in všečkate za naj spot.

Priloge: