Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov >>

Več znanja za več turizma

Osnovni namen projekta Več znanja za več turizma, namenjenega srednjim šolam, je nadaljevanje oziroma kakovostna nadgradnja projekta osnovnih šol Turizmu pomaga lastna glava. Projekt predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v srednji šoli z delom v neformalnih oblikah (izbirne vsebine v učnem programu, ki dopuščajo delo na različnih interesnih področjih), kar lahko pomembno prispeva k turističnemu razvoju kraja in lokalne skupnosti. Dijaki in dijakinje izdelajo, na temo razvoja turizma, raziskovalne naloge, katere predstavijo na turistični tržnici.

16. mednarodni festival Več znanja za več turizma

Dodano: 31.01.2019

Festival Več znanja za več turizma, ki ga TZS pripravlja skupaj z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje, je tudi letos konec januarja navdušil z barvito turistično tržnico dijakov slovenskih in tujih šol na Gospodarskem razstavišču v sklopu mednarodnega turističnega sejma Alpe–Adria.

Dijaki so se predstavili kot pravi profesionalci, a njihovi nastopi so bili zaradi mladostne iskrivosti še toliko zanimivejši. Obiskovalcem so predstavljali turistične spominke, s katerimi želijo obogatiti spominkarsko ponudbo svojega kraja. Živobarvne stojnice, ustvarjalne delavnice, nagradne igre, gledališke uprizoritve, pokušnje jedi in neskončna ustvarjalnost mladih so navdušili številne obiskovalce, ki so se pomudili pri njih.

V dvorani Povodni mož se je ves dan predstavljalo približno 350 dijakov s štiridesetih srednjih šol iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Italije in Portugalske. Tržnica je bila tudi tekmovalne narave, saj je dijake pri njihovem delu opazovala ocenjevalna komisija, ki so jo sestavljali prostovoljci TZS. Komisija je že pred tem ocenila tudi njihove turistične naloge in promocijske spote.

TZS je na festivalu podelila deset zlatih, 21 srebrnih in devet bronastih priznanj ter posebna priznanja za najboljše v skupnem seštevku (naloga, spot in predstavitev na tržnici). Prvo mesto je osvojila Srednja šola za gostinstvo in turizem Ljubljana z nalogo »Ljubljanski kruhek goljufiv'ga peka«, drugo mesto je pripadlo Srednji šoli Izola z nalogo »Casanova Isolana«, tretje mesto pa Ekonomski šoli Murska Sobota z nalogo »Dogodivščine male Tikvice«. Dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Ljubljana so prejeli še posebno zlato priznanje za najboljši promocijski spot, dijaki Izole pa posebno zlato priznanje za svojo nalogo, dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Novo mesto pa posebno zlato priznanje za najboljšo predstavitev na stojnici za nalogo »Z Jurijem po Belokranjsko krepčilo«. Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor je prejela posebno zlato priznanje po izboru mladinske komisije za nalogo »Iz vinograda v steklenico, steklenica v pečico« in njeno predstavitev.

V tednu pred turistično tržnico je potekalo spletno glasovanje za naj promocijski spot. Največ glasov je v zadnjih minutah glasovanja zbrala Ugostiteljsko-turistička škola sa domom učenika Vrnjačka Banja iz Srbije za spot »Nezaboravan trag Vrnjačkih parkova« (Nepozabna sled Vrnjačkih parkov). Prejela je 4294 glasov, kar je petnajst glasov več, kot jih je prejela drugouvrščena Srednja stručna škola dr. Radivoj Uvalić iz Bačke Palanke v Srbiji.

Turistični spominki, ki so jih pripravili mladi pod okriljem festivala Več znanja za več turizma, bi lahko bili takojšnja uspešnica, če bi jih ponudili na trgu. Upamo, da bodo društva, zavodi za turizem ali podjetja prepoznali njihov potencial in da bodo nekateri spominki vtkani v lokalno turistično ponudbo.

Priloge:

Galerije:

16. Mednarodna turistična tržnica Več znanja za več turizma

Dodano: 21.01.2019

Za dijake, ki so zadnje mesece pridno izdelovali turistične naloge, se naglo bliža dan, ko bodo lahko svoje zamisli za turistične proizvode predstavili javnosti, sovrstnikom, odločevalcem v turizmu in obiskovalcem. Turistična tržnica 16. mednarodnega festivala Več znanja za več turizma se bo odvijala 30. januarja 2019 na sejmu  Alpe-Adria, ki bo potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani (v dvorani Povodni mož). Med 10.00 in 19.00 uro ste vabljeni, da si pogledate njihove ideje na temo Turistični spominek mojega kraja in skozi oči mladih doživite Slovenske in tuje kraje. 

Prisrčno vabljeni!

Razpis 16. mednarodni festival Več znanja za več turizma

Dodano: 28.08.2018

V šolskem letu 2018/2019 v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje razpisujemo 16. mednarodni festival Več znanja za več turizma na temo TURISTIČNI SPOMINEK MOJEGA KRAJA.

Turistični spominki so že od nekdaj spremljevalci turizma, njihov nabor pa pomembno dopolnilo turistične ponudbe. Predstavljajo deželo ter vzbujajo spomine in občutke. Njihova zamisel se je porodila iz motivov bogate slovenske naravne, kulturne, tehniške, kulinarične in druge dediščine.

Sodelovanje na festivalu vključuje pisno predstavitev turističnega proizvoda, izdelavo promocijskega spota in predstavitev na sejmu NATORU Alpe-Adria.

Rok za prijavo na festival je 20. september 2018.

Več v priloženem dokumentu.

Priloge:

Mednarodna turistična tržnica 15. festivala Več znanja za več turizma

Dodano: 01.02.2018

Včeraj, 31. januarja 2018 je na sejmu NATOUR Alpe-Adria na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekal mednarodni festival Več znanja za več turizma. 

Več kot tristo dijakov iz 42 šol je tudi letos ustvarilo izjemno zanimive turistične proizvode po vsej Sloveniji na temo Kultura in turizem. Za sodelovanje na festivalu, ki so se ga udeležili tudi predstavniki iz Italije, BiH, Srbije, Črne gore in Hrvaške, so morale šole oziroma dijaki pripraviti projektno nalogo in posneli tudi oglasne spote, ki so predstavljeni na Facebooku TZS. 

Sejemske predstavitve turističnih proizvodov so bile zanimive in privlačne, mladi so si nadeli ustrezne kostume in bili odlični gostitelji; zadovoljni obiskovalci njihovih stojnic so bili zadosten dokaz, da so bili mladi pri predstavitvah več kot uspešni.

TZS je ob koncu predstavitve podelila sedem zlatih, 29 srebrnih priznanj in šest bronastih priznanj ter posebna priznanja. Prvo mesto je osvojil Šolski center Velenje, Šola za storitvene dejavnosti za nalogo Doživetje rudarskega Velenja, drugo mesto je pripradlo Srednji ekonomsko poslovni šoli Koper za nalogo Kul - tura po Koprskem zelenem podeželju, tretje mesto pa je osvojila Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor za nalogo KULtura Maribora. Posebno priznanje za naj spot je po spletnem glasovanju prejela Srednja stručna škola dr. Radivoj Uvalić iz Srbije (Mnoštvo čudesnih sunaca u žutom oku suncokreta).

Priloge:

Galerije:

15. Mednarodna turistična tržnica Več znanja za več turizma

Dodano: 16.01.2018

Turistična zveza Slovenije v sredo, 31. januarja 2018 vabi na sejem NATOUR Alpe-Adria 2018 v halo C na ogled srednješolskega festivala Več znanja za več turizma na temo Kultura in turizem. Na njej se bo s produkti kulturnega turizma po svojih krajih predstavilo 43 srednjih šol iz vse Slovenije in tujine.

Spote mladih pa si lahko od 24. januarja dalje ogledate na facebook strani TZS in všečkate za naj spot.