Dogodki

17. mednarodni festival Več znanja za več turizma


Deli s prijatelji

Kdaj

  • 04. feb 2020

Kontakt in prijave

Festival Več znanja za več turizma, ki ga TZS pripravlja skupaj z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje, je tudi letos konec januarja navdušil z barvito turistično tržnico dijakov slovenskih in tujih šol na Gospodarskem razstavišču v sklopu mednarodnega turističnega sejma Alpe - Adria.
V dvorani Povodni mož se je ves dan predstavljalo približno 300 dijakov devetindvajsetih srednjih šol in treh višjih šol iz Slovenije, Hrvaške, Srbije in Bosne in Hercegovine. Tržnica je bila tudi tekmovalne narave, saj je dijake pri njihovem delu opazovala ocenjevalna komisija, ki so jo sestavljali prostovoljci TZS. Komisija je že pred tem ocenila tudi njihove turistične naloge in promocijske spote.
Dijaki so se v sklopu letošnje teme Festival naj bo predstavili kot pravi profesionalci, na njihovih pisanih stojnicah pa so obiskovalci imeli kaj za videti in okusiti mnoge dobrote, dijaki pa so v svojih predstavitvah suvereno nastopali in tako navdušili številne obiskovalce, ki so se pomudili pri njih. 
TZS je na festivalu podelila štiri zlata, 22 srebrnih in šest bronastih priznanj ter posebna priznanja za najboljše v skupnem seštevku (naloga, spot in predstavitev na tržnici). Prvo mesto je osvojila Ekonomska šola Murska Sobota z nalogo »Kuku festival – pokukaj v Prekmurje«, drugo mesto je pripadlo Srednji šoli za gostinstvo in turizem Maribor z nalogo »Cuferkest«, tretje mesto pa Šolski center Velenje, Višja strokovna šola z nalogo »Festival buč in cvetja Bučnꞌcvet«. Dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Maribor so prejeli še posebno zlato priznanje za najboljši promocijski spot, študentje Višje strokovne šole za kozmetiko in velnes Ljubljana pa posebno zlato priznanje za svojo nalogo »Festival Kvakljana«, dijaki Ekonomske šole Murska Sobota pa posebno zlato priznanje za najboljšo predstavitev na stojnici.  
V tednu pred turistično tržnico je potekalo spletno glasovanje za naj promocijski spot. Največ glasov 1197 je zbrala Srednja stručna škola dr. Radivoj Uvalić Bačka Palanka iz Srbije za spot »Festival malih pustolova«. 
Ideje za festivale, ki so jih pod okriljem festivala Več znanja za več turizma, pripravile najboljše štiri ekipe lahko takoj postanejo novi turistični produkti. To pomeni, da jih lahko gospodarstvo takoj povabi k sodelovanju in z mladostno energijo verjamemo, da bi lahko postali uspešni mali Festivali. 
 
Na tej povezavi si lahko ogledate fotografije, ki jih je posnel avtor Erich Hüll.
 
 
 

Priloge

Oglejte si tudi

Pridobite svojo Člansko Kartico

Članska kartica

Prijavite se na naše E-novice

Prijava na e-novice