Turistični podmladek iz srednjih in višjih šol iz Slovenije, Italije, Hrvaške, BIH in Srbije je dediščino svojih prednikov predstavil v sodobni preobleki.
Na sejmu Alpe – Adria se je včeraj odvila zaključna tržnica 22. mednarodnega festivala Več znanja za več turizma, na katerem je turistični podmladek iz srednjih in višjih šol iz Slovenije, Italije, Hrvaške, BIH in Srbije dediščino svojih prednikov predstavil v sodobni preobleki.
»Mladi upi turizma« so letos ustvarjali na temo "T&T: Tradicija v trendu" in dokazali, da mladi s svojo kreativnostjo dediščino znajo prenesti v sodobni čas ter jo obogatijo z novimi zgodbami in pristopi. Na njihovih stojnicah, kamor so nas vabili mladi turistični promotorji, smo se srečali z že znanimi zgodbami v sodobni preobleki, od muc copataric, ki so dokazale, da ima lahko vsaka slovenska vas svoje copate, do šavrinskih šalov, pustnih tradicij, starih kulinaričnih zgodb z novimi pristopi, najstarejšega kina v Sloveniji s sodobno ponudbo, belokranjskih vzorcev na ovitkih za mobitel in še bi lahko naštevali.
Spoznali smo tudi tradicije Zvornika v Republiki Srbski, hrvaške Pule, Opatije, Daruvarja in Osijeka, srbskega Šabca ter zamejcev iz Gorice. Za konec so mlade s tradicionalno folklorno predstavo nagradile članice in člani folklorne skupine Kraški šopek iz Sežane.
Za Naj spot, ki je prejel največ glasov na spletnem glasovanju, je bil izbran projekt Vaški grbi - sodobni odtis tradicije, ki ga je ustvarila ekipa Srednje šole za gostinstvo in turizem Radenci.