Otvoritev sejma Alpe - Adria je bila še posebej pestra in živahna, saj se je v dvorani A1 s skrbno pripravljenimi turističnimi tržnicami predstavilo kar 21 srednješolskih in višješolskih ekip iz Slovenije in Hrvaške, srednješolci iz Zvornika v BIH pa so se predstavili preko aplikacije Zoom.
Mladi turistični navdušenci so v okviru letošnjega festivala Več znanja za več turizma ustvarjali na temo Voda in zdravilni turizem in predstavili številne inovativne turistične produkte, od izvirskih vod z zelišči, knajpanji, vinskih kopeli, solnih pilingov do obrednega kopanja v hladni morski vodi. Nekateri so svoj zdravilni produkt že uspeli »prodati.«
Na letošnjih turističnih tržnicah že 19. mednarodnega tekmovanja Več znanja za več turizma so prvič v zgodovini sodelovali tudi gostujoči študentje iz Portugalske in Madžarske, ki v okviru programa Erasmus gostujejo na Šolskem centru Sežana.
Zlata priznanja so prejele Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor za Sodček mladosti, Šolski center Velenje, Višja strokovna šola in šola za storitvene dejavnosti za Doživetje dveh mlinov, Srednja šola za gostinstvo in turizem Radenci, s predstavitvijo Čutim vodo ter Ekonomska šola Murska Sobota za V.O.D.A. – Vitalnost.Odklop. Druženje. Aktivnost.
Posebno zlato priznanje za najboljši promocijski film na spletnem glasovanju je prejela Srednja šola za gostinstvo in turizem Celje, ki je prejela 3414 glasov.