V sklopu teme so srednješolci in študentje v nalogah predstavili ideje za slastne spominke, ki lahko pripomorejo k večji prepoznavnosti destinacije.
Turistična tržnica s predstavitvijo bo potekala prvi dan sejma Alpe-Adria v Ljubljani. V Stebrni dvorani se bo predstavilo 28 srednješolskih in višješolskih ekip iz Slovenije in tujine (Italija, BIH in Hrvaška). Na sejmu bodo mladi na stojnicah predstavili zamisli za nove kulinarične spominke, posneli pa so tudi že promocijske spote.
V sredo 24. 1. ob 9.00 uri zjutraj bodo promocijski spoti dostopni na naši spletni strani, na kateri boste lahko glasovali za najboljši promocijski video, ki so ga posneli dijaki oz. študenti. Vabljeni, da se glasovanja udeležite v čim večjem številu. Srednja ali višja šola z najboljšim spotom po izbiri »ljudstva«, bo prejela posebno priznanje.
Glasovati je bilo mogoče od 24. do 31. januarja 2024 do 17. ure, ko bo potekala tudi turistična tržnica.
Vabljeni k ogledu spotov in stojnic!