Novice

Okusni zakladi – glasujte za naj promocijski spot

Osnovnošolske ekipe so v nalogah predstavile ideje za slastne spominke s trajnostnim pridihom, ki lahko pripomorejo k večji prepoznavnosti destinacije.

08. maj 2024

Deli s prijatelji

 

Tema 38. festivala Turizmu pomaga lastna glava je OKUSNI ZAKLADI.

Osnovnošolske ekipe so v nalogah predstavile ideje za slastne spominke s trajnostnim pridihom, ki lahko pripomorejo k večji prepoznavnosti destinacije.

Zaključna turistična tržnica bo potekala v četrtek, 16. maja 2024 na odprtem prostoru tržnice Medvode. Predstavilo se bo 25 ekip osnovnih šol, ki so na predhodnih tržnicah prejele zlata priznanja.  Mladi bodo na stojnicah predstavili zamisli za nove kulinarične spominke, posneli pa so tudi že promocijske spote.

V četrtek, 9. 5. ob 9.00 uri zjutraj bodo promocijski spoti dostopni na naši spletni strani, na kateri boste lahko glasovali za najboljši promocijski video, ki so ga posneli učenci. Vabljeni, da se glasovanja udeležite v čim večjem številu. Šola z najboljšim spotom po vašem izboru bo prejela posebno priznanje.

Glasovati je mogoče od 9. do 16. maja 2024 do 13. ure, ko bo potekala tudi zaključna turistična tržnica.

Vabljeni k ogledu spotov in stojnic!

Poglej spote >>

 

Oglejte si tudi

Novice

V Kamniku začeli z izborom najbolj gostoljubnih slovenskih krajev 2024

22. Jul 2024
Novice

20. let projekta »Turizem in vrtec«

18. Jul 2024
Novice

Žužemberški Seisenbergensis Tumultus navdušil

Turistično društvo Suha Krajina
17. Jul 2024

Pridobite svojo Člansko Kartico

Članska kartica

Prijavite se na naše E-novice

Prijava na e-novice