Novice

Okusni zakladi – glasujte za naj promocijski spot

Osnovnošolske ekipe so v nalogah predstavile ideje za slastne spominke s trajnostnim pridihom, ki lahko pripomorejo k večji prepoznavnosti destinacije.

08. maj 2024

Deli s prijatelji

 

Tema 38. festivala Turizmu pomaga lastna glava je OKUSNI ZAKLADI.

Osnovnošolske ekipe so v nalogah predstavile ideje za slastne spominke s trajnostnim pridihom, ki lahko pripomorejo k večji prepoznavnosti destinacije.

Zaključna turistična tržnica bo potekala v četrtek, 16. maja 2024 na odprtem prostoru tržnice Medvode. Predstavilo se bo 25 ekip osnovnih šol, ki so na predhodnih tržnicah prejele zlata priznanja.  Mladi bodo na stojnicah predstavili zamisli za nove kulinarične spominke, posneli pa so tudi že promocijske spote.

V četrtek, 9. 5. ob 9.00 uri zjutraj bodo promocijski spoti dostopni na naši spletni strani, na kateri boste lahko glasovali za najboljši promocijski video, ki so ga posneli učenci. Vabljeni, da se glasovanja udeležite v čim večjem številu. Šola z najboljšim spotom po vašem izboru bo prejela posebno priznanje.

Glasovati je mogoče od 9. do 16. maja 2024 do 13. ure, ko bo potekala tudi zaključna turistična tržnica.

Vabljeni k ogledu spotov in stojnic!

Poglej spote >>

 

Oglejte si tudi

Novice

Zlata kuhalnica z lokalnim pridihom

11. Oct 2024
Novice

Znani zmagovalci spletnega glasovanja

21. Oct 2024
Novice

Moja dežela: Spletno glasovanje brez večjih sprememb

17. Oct 2024

Pridobite svojo Člansko Kartico

Članska kartica

Prijavite se na naše E-novice

Prijava na e-novice