Prva letošnja turistična tržnica bo potekala v sredo, 22. marca, v Mercator centru Maribor Tabor.
Turistična zveza Slovenije je v tem šolskem letu pripravila že 37. festival Turizmu pomaga lastna glava, ki je namenjen slovenskim osnovnošolcem. Mladi turistični navdušenci so letos ustvarjali na temo Športna doživetja bogatijo mladinski turizem; v turističnih nalogah so razmišljali, kako športno prireditev v svojem kraju popestriti s turistično ponudbo za mlade, pa najsi gre za tekmovalce ali obiskovalce oziroma turiste. Na turističnih tržnicah bodo obiskovalcem predstavili zamisli za nove športne dogodke in druge s športom povezane turistične produkte.
Na fotografiji: Lanska predstavitev v Mercator centru Koper
Generalni sponzor projekta je Mercator, d.d., ki že šestnajsto leto zapored odpira vrata večjih nakupovalnih centrov in mladim osnovnošolcem omogoča, da svoje delo na enkraten, nepozaben in neponovljiv način predstavijo vsem zainteresiranim v lokalni skupnosti.
V projektu sodeluje 96 osnovnih šol iz vse Slovenije, ki se bodo marca in aprila vsak teden predstavljali komisiji in obiskovalcem centrov v Mariboru, Postojni, Velenju, Ptuju, Murski Soboti in Domžalah. Najboljše šole, ki bodo na posameznih tržnicah prejele zlata priznanja, bodo sodelovale na zaključni turistični tržnici, ki bo 11. maja na zunanjem prostoru tržnice v Medvodah.
Na fotografiji: Lanska zaključna tržnica v Medvodah.
Prva letošnja turistična tržnica bo potekala v sredo, 22. marca, v Mercator centru Maribor Tabor. Na njej je sodelovalo petnajst osnovnih šol in več kot 120 mladih »turističnih delavcev«, ki so nas presenetili z inovativnimi idejami, kako že obstoječe športne prireditve popestriti z dogodki za mlade, razveselili pa so nas tudi z čisto novimi idejami za nepozabne športne dogodke.
Pridružite se nam pri odkrivanju novih športnih doživetij!