Na dnevu odprtih vrat je ponovno odprto Posestvo Pule predstavilo svoj koncept, produkt in idejo, ki jo ustvarja ekipa z dolgoletnimi izkušnjami v turizmu in neizmerno ljubeznijo do konj.
Minuli petek, 12. septembra, je bil za Dolenjsko poseben dan. Na dnevu odprtih vrat je ponovno odprto Posestvo Pule predstavilo svoj koncept, produkt in idejo, ki jo ustvarja ekipa z dolgoletnimi izkušnjami v turizmu in neizmerno ljubeznijo do konj.
Po zamisli Saše Gjerkiš, vodje prodaje in marketinga, so bili k temu prvemu velikemu dogodku povabljeni tako novi sodelavci in partnerji kot tudi prijatelji, ki so spremljali uspešne zgodbe iz preteklosti. V domačem in sproščenem vzdušju so se ob idejnem vodji Sandiju Kovačeviću zbrali številni znani obrazi iz rock kluba Hound Dog, katerega je vodil pred leti – med njimi Tomi Meglič, Gregor Skočir, Miha Guštin z ženo Chantal, Neisha, prijatelji iz hotela CUBO Luka Ocvirk, Nejc Komac, kot tudi predstavniki lokalne skupnosti, med njimi župan Mokronoga-Trebelnega, g. Franc Glušič in Janez Škerjanc, ki za posestvo ustvarja mlečne izdelke ter Mojca Badovinac, predstavnica Visit Dolenjska.
Dogodek je bil več kot otvoritev – bil je preplet preteklosti in sedanjosti, srečanje starih in novih prijateljev ter dan, ko so bile dane obljube, da se bodo na Pule vračali, po nova doživetja in druženja.
Dolenjska dobi novo turistično zgodbo
Na gričevnati Dolenjski, kjer se med pašniki in gozdovi zrcali stoletna tradicija družine Anderlič, je ponovno zaživelo Posestvo Pule – ena najbolj dovršenih konjeniških destinacij v Sloveniji. Posestvo, ki sega v leto 1627, danes pod vodstvom ekipe z dolgoletnimi izkušnjami iz turizma (nekdanje vodstvo CUBO) predstavlja novo poglavje slovenskega butičnega turizma.
»Posestvo Pule ni le projekt. To je način življenja, ki ga želimo deliti z vsemi, ki nas obiščejo. Naša največja želja je, da ustvarjamo spomine, ne stvari,« pravi idejni vodja projekta Sandi Kovačević.
Programi za jezdece, poslovne dogodke in posebne obljube
Objekti, ki dihajo zgodovino in udobje
Turizem, ki ustvarja spomine
Na Posestvu Pule verjamejo, da je prihodnost slovenskega turizma v butičnih produktih z visoko dodano vrednostjo, ki spoštujejo naravo in lokalno skupnost. Vsak gost je sprejet kot prijatelj, vsako doživetje pa je krojeno posebej zanj. Cilj ekipe ni ustvarjati materialnih dobrin, temveč spomine, ki ostanejo za vedno.
»Zelo si želimo, da bi ta projekt uspel – ne le zaradi nas, temveč zaradi vseh, ki v nas verjamejo, in zaradi Slovenije, ki si zasluži biti prepoznana kot dom vrhunskega butičnega turizma,« dodaja Kovačević.
Za dodatne informacije:
Sandi Kovačević
Posestvo Pule Equestrian Estate
Drečji vrh 16, 8231 Trebelno
031 591 283